Gerben & Maaike in Midden en Zuid Amerika

Mexico City

Hola!

We zijn er! Goeie vlucht gehad (11,5 uur)en meteen met een oude bekende uit Groningen een borrel gedronken in het vliegtuig - kleine wereld. Ondanks de verschrikkelijke recensies op internet (¨if you´ve already booked this hotel, cancel now!´) is hotel prima. Mooie locatie maar wel aan de Overtoom van MC, waardoor je ook met de ramen dicht denkt elk moment overreden te worden door het Mexicaanse verkeer. Verder gewoon lekker vergane glorie.

Vandaag oude centrum van MC aan het verkennen. Op de Zocalo (zeg maar de Dam van MC) is een kunstijsbaan opgebouwd en staan deMexicanen vele rijen dik om voor het eerst in hun leven een stukje te schaatsen - grappig gezicht bij een temperatuur van zo´n 25 graden.Tot op dit momentheeft de quesadilla con queso die we een uur geleden bij een straatkraampje hebben gegeten zich nog niet (al dan niet antiperistaltisch) gemeld, dus wie weet kunnen we ons binnenkort ook wagen aan het eten van een straatsnack con carne....

Eerste indrukken zijn dus goed - langzaam aan begint nu ook het besef te komen dat dit pas dag 1 is van de 182 dagen, wat relaxed!

reinder koops

Goeie jun,

Ik dacht dat begint gelijk met een diner in een 5-sterrenrestaurant.Om te vieren dat het is begonnen.
Nou ja op straat ,kan het ook lekker zijn (fan-de-groun-frette) niet waar.

Ik maakte me geen zorgen over de reis, desalniettemin goed dat de eerste goed is verlopen.

Nou Gerben en Maaike,

Op naar de volgende 181 dagen.
Veel plezier.Wij staan op het punt af te reizen naar Munster.

Groet,

Reinder

Nienke en Kris

Lieve Gerben en Maaike,

Fijn dat jullie het naar je zin hebben, wij ook hier in jullie paleisje! We zijn inmiddels allebei verhuisd en de dozen zijn uitgepakt: je zou het niet meer herkennen!
De 2e DVD van Sex and the City zit er al in! Haha!

Lieverds, geniet van D.F. (de enige échte afkorting voor Mexico City) en heeeeeel veel plezier in Tulum!

liefs,
Nienke en Kris

Mirjam Niessen

Klinkt goed!
Niet in verkeerde taxi gestapt dus so far...
Divierte!
Mirjam

Kees en Annmiek

Live kiddo's,

We komen met een nog wat uitgebreider reactie maar voor nu: hele prettige jaarwisseling en en goed en vooral gezond en veilig 2008 met heel veel plezier!

Nynke

Lieve Maaike en Gerben,

Gelukkig nieuw jaar!!!! Hoe was het diner en het feest?
Leuke mensen ontmoet? En hoe lang blijven jullie nog in het resort?
Hier in het Amsterdamse heb ik me toch ook goed vermaakt. Ook al was het hier een paar graadjes kouder:), het was erg gezellig met club.
Geniet nog even van het resort!
un abrazo fuerte
Nynke

Nienke

Lieve Gerben en Maaike,

Natuurlijk de allerallerbeste wensen voor 2008!!!

Zie op de foto's dat jullie toch naar Teotihuacan zijn geweest: wel de moeite waard toch?!?
En Tulum is ook fantastisch! Leuk dat ik de plekken waar jullie nu zijn ken, heel herkenbaar de foto's!

liefs Nienke