Gerben & Maaike in Midden en Zuid Amerika

Tulum

¡Hola!

Het drukke Mexico City hebben weinmiddels verruild voor het rustige en relaxte Tulum. Op de site staan nu watfoto´s van ons hotel hier (ZAMAS) - laat ik het zo zeggen, er zijn beroerdere plekken om oud en nieuw te vieren! Het is hier nu half 6 ´s avonds geweest, dus´jullie´ zijn het nieuwe jaar al ingegaan, wij moeten daar nog even op wachten.Hetzelfde geldt dus ook voor onze beste wensen aan jullie.

Wij schuiven zo aan voor een viergangen diner inhet openluchtrestaurant van ons tropischresortje, waarna de uit Londen overgevlogen DJ en ongetwijfeld eenheleboel cocktails ons2008 binnen zullen loodsen. Wie doet er mee met de nieuwjaarsduik morgen? Watertemperatuur ongeveer 23 graden...

¡Hasta luego!

annemiek en kees

Hola! Wat hebben jullie al veel gedaan zeg, in die paar dagen. De foto's vanTeotihuacan zijn een feest der herkenning: ook wij hebben op de pyramide v.d. maan gestaan! En wat 'n romantisch plekje om het nieuwe jaar in te gaan; feliz ano nuevo y muchos carinos!

Jochem en Dorien

Chicos,

Ook jullie nieuwjaar is inmiddels ingegaan. En hoe?! Hangend in een hangmat met uitzicht op zee. Het kan slechter voor veel mensen. Wij stonden gisteren nog midden in de paardenstront in de Hollandsche Manage. Ook leuk!

We hopen in ieder geval dat dit jaar jullie veel goeds zal brengen en dat jullie aankomend jaar veel mooie momenten met elkaar zullen beleven in Latijns-Amerika.

Chau y besos