Gerben & Maaike in Midden en Zuid Amerika

¡Feliz año!

Het is gelukt, ook hier in Tulum is het inmiddels 2008!Vanuit een erg warm Tulum wensen wij iedereen een fantastisch 2008 toe!

Gewapend met een grote fles ´Andre´ - eenplaatselijke nog nagenoegonontdekte champagnevergelijkbaar metbijvoorbeeld een Chrystal of een Dom Perignon - hebben wij tenmidden van een erg divers gezelschap (waaronder een zooitje overjarige hippies die als in een soort trance (waarschijnlijk knetterstoned) losgingen op de muziek, nee, op het lawaai van het lokale hippie trommelgezelschap) oud en nieuw gevierd! Eerst erg lekker gegeten in restaurant '¡Que Fresco!' (dat onderdeel uitmaakt van ons resort) met de onvermijdelijke margaritha´s, om vervolgens om 12 uur onze eerder die dag aangeschafte one-out-of-a-million fles Andre te ploppen. Niet te zuipen natuurlijk, maar dat (en misschien ook de in overvloed aanwezige Sol) mocht de pret niet drukken - hoewel nu weer des te duidelijker wordt dat brak zijn in dergelijke klimaatgeen aanrader is.

Vandaag dus maar even aansterken - morgen gaan we duiken in de cenote 'Dos Ojos' (een half ondergronds gangenstelsel gevuld met zoet water), wat een fantastische ervaring schijnt te zijn (Toch Nien? De lokale duikert had het over een zicht van 150 meter..). Overmorgen komt er dan al een eind aan ons korte verblijf in Mexico en vertrekken we per bus naar Belize, om te gaan duiken in de Blue Hole (als Maaike het aandurft - de Blue Hole, een 'gat' vanruim 120 meter diep en 350 meter breed, staat bekend om de grote aanwezigheid van allerlei soorten (ongevaarlijke?) haaien...). Maar eerst maar eens de Dos Ojos morgen.

¡Adios!

Peter en Marieke

!!! feliz navidad y ano neuvo 2008!!

Jullie vermaken je dus wel daarzo. Hier ook een dikke partij gehad. Vanmorgen mn vingers geteld en ze waren er allemaal nog. Weer een meevaller.

Veel plezier met duiken

Nienke

En?!?? Hoe was Dos Ojos?? Heb ik iets te veel gezegd?

X Nienke

Zwaaf

Kap 'es met dit soort schitterende verhalen! Maar wij hebben dan weer natuurijs en oliebollen gehad, ook leuk...

Enjoy 08!

Zwaaf

Lies en Wiebe

Lieve Gerben en Maaike!

Leuk om te horen dat jullie het nieuwe jaar zo fantastisch zijn begonnen!Wel begrepen dat jullie wat minder fris het restaurant uitkwamen dan de naam ervan deed vermoeden..En nog 180 van die mooie, waanzinnig spannende, gave, relaxte dagen voor jullie!Wat wil je nog meer?Geniet ervan en we horen weer snel van jullie!

Liefs!